دانستنی های پارچه

پارچه مناسب چهار فصل

[vc_row][vc_column][ultimate_heading]

راهنمایی برای انتخاب پارچه مناسب چهار فصل

[/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”50″ height_on_mob_landscape=”30″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][ultimate_heading]

برند دوک با سابقه طولانی در تولید پارچه های گردباف لباسی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد .

شما در حال خواند مطلب پارچه مناسب چهار فصل , هستید .

[/ultimate_heading][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][ultimate_spacer height=”70″][ultimate_heading]

پارچه‌هایی که ما برای لباس‌های‌مان انتخاب می‌کنیم، کاملا تحت تاثیر فصول مختلف هستند و شما نمی‌توانید از پارچه‌ای که در فصل تابستان استفاده کرده اید، در فصل زمستان هم استفاده کنید و بالعکس اما اگر پارچه ای پیدا کنید که مناسب چهار فصل باشد، قضیه متفاوت خواهد بود.

 

افراد زیادی به دلیل صرفه جویی‌های اقتصادی، به دنبال پارچه هایی هستند که برای تمام فصول مناسب باشند. در این مقاله به معرفی مهم‌ترین و بهترین پارچه‌هایی پرداخته ایم که برای هر چهار فصل مناسب هستند.

 

درباره پارچه مناسب فصل بهار و تابستان بیشتر بدانید .

درباره انواع پارچه های پاییزی بیشتر بدانید .

[/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”50″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”2/5″][ultimate_spacer height=”80″][vc_separator][ultimate_heading]برای مشاوره و اطلاع از قیمت های میتوانید با ما در تماس باشید .[/ultimate_heading][/vc_column][vc_column width=”3/5″][ultimate_spacer height=”20″][vc_single_image image=”3519″ img_size=”750*450″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][ultimate_spacer height=”50″][ultimate_heading]

پارچه‌های ترگال | معروف‌ترین پارچه مناسب چهار فصل

[/ultimate_heading][ultimate_heading]

یکی از معروف‌ترین پارچه‌هایی که از آن به عنوان چهار فصل یاد می‌شود، ترگال است. این پارچه وزن‌های مختلفی دارد که معمولا گرماژهای بالا برای نقاط سردسیر و در فصول سرد مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پارچه طیف رنگی مختلفی دارد اما معمولا رنگ‌هایی که خاص‌تر هستند، گران‌تر هم هستند.

 

برای مثال شما باید یک پارچه ترگال بادمجانی را با قیمت بیشتری نسبت به رنگ آبی تهیه کنید. این پارچه معمولا برای لباس‌های کار و فرم‌های اداری یا مدارس مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

پارچه ترگال خاصیت کشسانی ندارد و شاید دلیل مناسب بودن قیمت آن هم، همین باشد. این پارچه را به عنوان یکی از مناسب‌ترین پارچه‌ها برای تمام فصول می‌شناسند که هم استحکام بالایی دارد و هم به دلیل قابلیت چاپ روی آن، کاربرد زیادی دارد.

[/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”50″][vc_single_image image=”3528″ img_size=”medium” alignment=”center” style=”vc_box_rounded”][ultimate_spacer height=”50″][ultimate_heading main_heading_font_size=”desktop:60px;”]

پارچه‌های فیونا | پارچه‌هایی برای تمام فصول

[/ultimate_heading][ultimate_heading]

بسیاری از شرکت ها، سازمان‌ها و حتی مدارس، برای دوخت لباس‌های خود به سراغ این پارچه می‌روند. این پارچه خاصیت کشسانی خوبی دارد و به همین دلیل استحکام بالایی دارد. یکی از ویژگی‌های این پارچه این است که پرز نمی‌دهد و در زمان اتوکشی جمع نمی‌شود.

 

این پارچه رنگ‌بندی متفاوتی دارد و معمولا از پارچه‌های ترگال، گران‌تر هستند. پارچه‌های فیونا لطافت و ظرافت قابل توجهی دارند و از آن‌ها در تولید لباس‌های اداری، لباس مدارس، مانتوهای مجلسی و روزمره استفاده می‌شود.

[/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”50″][ultimate_heading]

پوپلین | پارچه‌ای پرکاربرد برای همه فصل ها

[/ultimate_heading][ultimate_heading]

یکی دیگر از پارچه های مناسب چهار فصل ، پارچه‌های پوپلین است که وزن کمی دارد و به دلیل نرمی و راحتی‌ای که در لباس ایجاد می‌کند، بسیار پرطرفدار است. این پارچه هم برای تولید انواع لباس مانند مانتو، پیراهن، شومیز و… کاربرد دارد و هم از آن در دوخت رومبلی و پارچه‌های تزیینی استفاده می‌شود.

 

این پارچه از الیاف طبیعی تولید می‌شود که معمولا از ابریشم و پشم است اما شاید در برخی پارچه‌های پوپلین، مقدار کمی پلی استر هم اضافه شده باشد. پوپلین‌هایی که ضخیم‌تر هستند، برای فصول سرد و پوپلین‌های نرم‌تر و نازک‌تر، برای فصول گرم کاربرد دارند. این پارچه چروک‌پذیر است اما هنگام اتو کردن به راحتی صاف و یک‌دست می‌شود. قیمت این پارچه کاملا مناسب است و همین موضوع باعث افزایش محبوبیت آن بین مصرف‌کنندگان شده است.

[/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”50″][vc_single_image image=”3529″ img_size=”medium” alignment=”center” style=”vc_box_rounded”][ultimate_spacer height=”50″][ultimate_heading]

سخن آخر

[/ultimate_heading][ultimate_heading margin_design_tab_text=””]

در این مقاله به معرفی پارچه های مناسب برای چهار فصل پرداختیم و در مورد هرکدام از آن‌ها توضیح دادیم. پارچه‌هایی که برای تمام فصول مناسب هستند، باید نرمی و لطافت خوبی داشته باشند و در عین حال، در زمستان شما را گرم و در تابستان شما را خنک کنند تا از پوشیدن لباس‌های‌تان لذت ببرید. شما هم اگر تجربه استفاده از این نوع پارچه‌ها را داشتید، در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

 

برای اطلاع از قیمت پارچه‌ها میتوانید به صفحه قیمت پارچه مراجعه فرمایید .

[/ultimate_heading][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *