دانستنی های پارچه

پارچه های مناسب فصل بهار و تابستان

[vc_row][vc_column][ultimate_heading]

پارچه های مناسب فصل بهار و تابستان را بشناسید

[/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”50″ height_on_mob_landscape=”30″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][ultimate_heading]

برند دوک با سابقه طولانی در تولید پارچه های گردباف لباسی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد .

شما در حال خواند مطلب پارچه های مناسب فصل بهار و تابستان هستید .

[/ultimate_heading][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][ultimate_spacer height=”70″][ultimate_heading]

خنک ماندن در روزهای گرم بهار یا تابستان سخت است اما غیرممکن نیست.

اگر با پارچه های مناسب فصل بهار و تابستان آشنا باشید، می‌توانید به راحتی از روزهای بهاری و تابستانی خود لذت ببرید. در حالی که پنبه یکی از محبوب‌ترین مواد لباس است اما وقتی عرق می‌کنید، به دلیل جذب عرق، پارچه مناسبی نیست.

بنابراین باید پارچه‌های سبک و خنک را انتخاب کنید. در این مقاله ما لیستی از شش پارچه مناسب برای فصل بهار و تابستان معرفی کرده‌ایم که هم تیپ و استایل شما را متفاوت می‌کنند و هم مناسب شرایط آب و هوایی هستند.

[/ultimate_heading][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”2/5″][ultimate_spacer height=”80″][vc_separator][ultimate_heading]برای مشاوره و اطلاع از قیمت های میتوانید با ما در تماس باشید .[/ultimate_heading][/vc_column][vc_column width=”3/5″][ultimate_spacer height=”20″][vc_single_image image=”3396″ img_size=”750*450″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][ultimate_spacer height=”50″][ultimate_heading]

پارچه کنفی :

[/ultimate_heading][ultimate_heading]

کنف جایگزین مناسبی به جای پنبه است که وقتی هوا گرم است می‌توانید از آن استفاده کنید. نسبت به پنبه نرم‌تر است و باعث می‌شود پوست شما بهتر نفس بکشد.

پارچه‌های کنفی از الیاف طبیعی ساخته می‌شوند و مناسب فصل بهار و تابستان هستند و با هر بار شستشو هم نرم‌تر می‌شوند. دوام کنف از پنبه بیشتر است و می‌تواند تا 30 سال هم برای شما دوام داشته باشد. کنف رطوبت و بوی عرق را به خود جذب نمی‌کند و به طور طبیعی در برابر کپک مقاوم است.

[/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”50″][vc_single_image image=”2759″ img_size=”large” alignment=”center” style=”vc_box_rounded”][ultimate_spacer height=”50″][ultimate_heading main_heading_font_size=”desktop:60px;”]

پارچه لنین :

[/ultimate_heading][ultimate_heading main_heading_font_size=”desktop:60px;”]

نوعی از پارچه‌های کتان است که هم سریع خشک می‌شوند و هم پوست به راحتی می‌تواند تنفس کند. این پارچه یک انتخاب عالی برای روزهای گرم و مرطوب است چون از نگه‌داشتن گرما در داخل خود جلوگیری می‌کند. پس اگر به دنبال یک پارچه مناسب برای روزهای

گرم فصل بهار و تابستان هستید، این پارچه ایده‌آل است و عرق را به خود جذب نمی‌کند.

[/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”50″][vc_single_image image=”2760″ img_size=”large” alignment=”center”][ultimate_spacer height=”50″][ultimate_heading]

پارچه‌های شیرشکری یا seersucker

seersucker یکی از پارچه های سبک مناسب فصل بهار و تابستان است که در روند تولید آن با کشیدن قسمت‌های خاصی از نخ و محکم کردن آن‌ها در قسمت دیگر پارچه، بافتی خنک ایجاد می‌کنند که به خوبی باعث گردش هوا می‌شود.

این پارچه کمتر در معرض چروک شدن قرار می‌گیرد و نیاز به اتو کردن ندارد و به دلیل سبک بودن، بیشتر برای دوخت بلوز، مانتو و شلوار مناسب است.

[/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”20″][vc_single_image image=”2761″ img_size=”large” alignment=”center”][ultimate_spacer height=”50″][ultimate_heading]

پارچه ویسکوز

[/ultimate_heading][ultimate_heading margin_design_tab_text=””]

ویسکوز از سلولز طبیعی ساخته شده است و معمولا هم از تفاله چوب درختان راش و کاج و اخیرا بامبو به دست می‌آید. با اینکه حاصل از مواد طبیعی است اما به دلیل فعالیت‌های شیمیایی که روی آن انجام می‌شود، یک پارچه نیمه مصنوعی شناخته می‌شود. این پارچه در اصل در قرن نوزدهم به عنوان جایگزین ارزان‌تری برای ابریشم ایجاد شد و از آن زمان تا کنون مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این پارچه نیمه براق است و به خوبی باعث ایجاد گردش هوا می‌شود.

 

درباره پارچه‌های نخی بیشتر بدانید .

[/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”50″][vc_single_image image=”2756″ img_size=”large” alignment=”center”][ultimate_spacer height=”50″][ultimate_heading]

پارچه مودال

[/ultimate_heading][ultimate_heading]

Modal نوعی ابریشم مصنوعی است که به عنوان یک پارچه با الیاف نیمه‌مصنوعی شناخته می‌شود. بسیار نرم است و به دلیل جذب رطوبتی که دارد، مانع از ماندن عرق روی پوست می‌شود.

دوام آن از پارچه‌های ویسکوز بیشتر است و به دلیل ظریف‌تر بودن بافت آن، بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرد. این پارچه حتی برای لباس‌های زیر هم مناسب است و از پارچه های مناسب برای فصل بهار و تابستان به شمار می‌رود.

[/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”50″][vc_single_image image=”2757″ img_size=”large” alignment=”center”][ultimate_spacer height=”50″][ultimate_heading]

پارچه شمبری یا جین کاغذی

[/ultimate_heading][ultimate_heading]

اگرچه به نظر می‌رسد این پارچه شبیه به جین است اما شمبری پارچه‌ای سبک بوده که به دلیل گردش هوای زیاد و چگالی آن مورد علاقه شیک‌پوشان است.

این پارچه گزینه‌ای مناسب برای کسانی است که نمی‌توانند از جین دور بمانند و می‌دانند که رنگ‌های تیره گرمای بیشتری جذب می‌کنند. این پارچه  صد در صد از جنس نخ پنبه است بنابراین در روزهای بهاری انتخاب مناسبی به شمار می‌رود و برای استایل‌های اسپرت مناسب است.

[/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”50″][vc_single_image image=”2758″ img_size=”large” alignment=”center”][ultimate_spacer height=”50″][ultimate_heading]

پارچه کرپ

[/ultimate_heading][ultimate_heading]

پارچه کرپ لیون هم میتوند از الیاف طبیعی ( نخی ) بافته شده باشد و هم میتواند میتواند از الیاف مصنوعی ( پلی استر ) بافته شده باشد .

پارچه های کرپ به دلیل لطافت و ضخامت و متراژ دهی های مناسب معمولا پرطرفدار هستند .

پارچه کرپ دارای انواع مختلفی میباشد از جمله : کرپ لیون , کرپ حریر , کرپ ابریشم , کرپ ژرسه , کرپ مازراتی , کرپ گاباردین و …..

درباره پارچه کرپ و کرپ برند دوک بیشتر مطالعه کنید .

معمولا از پارچه کرپ برای تولید شومیزی های نازک , مانتو , دامن , سارافون و …. به کار میرود .

درباره بهترین پارچه برای مانتو بیشتر مطالعه کنید .

[/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”50″][vc_single_image image=”3418″ img_size=”large” alignment=”center”][ultimate_spacer height=”50″][ultimate_heading]

ریون

[/ultimate_heading][ultimate_heading]

ریون نیز یکی دیگر از پارچه های پرطرفدار میباشد .

پارچه های ریون نیز همانند دیگر پارچه های از نازکی و لطافت بسیار مناسبی برخوردار میباشند .آنهایی که در نساجی کمی سر در می آورند میدانند که نخ ریون جزو نخ های با کیفیت و محبوب برای تولید پارچه های با کیفیت میباشد .

پارچه ریون نیز از نخ ریون بافته شده است .ریون معمولا حالت لختی دارد و به بدن نمیچسبد که این موضوع این پارچه را برای فصل های بهار و تابستان که هوا گرم است مناسب میکند .

درباره ریون برند دوک بیشتر بدانید .

پارچه ریون نیز انواع مختلفی دارد برای مثال پارچه ریون جودون نیز با نخ ریون بافته میشود ولی حالت کجراه دارد که هرکدام طرفداران خود را دارند .

درباره پارچه ریون جودون بیشتر بدانید .

[/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”50″][vc_single_image image=”2763″ img_size=”large” alignment=”center”][ultimate_spacer height=”50″][ultimate_heading]

سخن آخر

[/ultimate_heading][ultimate_heading margin_design_tab_text=””]

در این مقاله در مورد پارچه های مناسب برای فصل بهار و تابستان صحبت کردیم. در این فصول باید پارچه‌هایی خنک که در بالا به آن‌ها اشاره شد، انتخاب کنید تا هم استایلی متفاوت داشته باشید و هم شرایط آب و هوایی شما را آزار ندهد.

 

برای اطلاع از قیمت پارچه‌ها به صفحه قیمت پارچه مراجعه کنید .

[/ultimate_heading][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *