دانستنی های پارچه

چگونه از رنگ دادن شلوار لی جلوگیری کنیم

[vc_row][vc_column][ultimate_heading]

چگونه از رنگ دادن شلوار لی جلوگیری کنیم

[/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”50″ height_on_mob_landscape=”30″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][ultimate_heading]برند دوک با سابقه طولانی در تولید پارچه های گردباف لباسی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد .

[/ultimate_heading][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][ultimate_spacer height=”70″][ultimate_heading]

دنیم، پارچه­‌ای زمخت و درشت بافت و از جنس پنبه است که از آن برای تولید پوشاک جین استفاده می‌شود.

هنگام بافت دنیم­ها نخ تار به رنگ نیلی در می­آید، در حالی که نخ پود بدون رنگ باقی می­ماند. همین رنگ نیلی که به پوشاک جین شما، ظاهری جذاب می­دهد باعث رنگ دادن جین نیز می­شود.

 

دنیم به دلیل کاربرد بالا و راحتی آن، از محبوبیت فراوانی در بین مردم برخوردار است. اما مساله رنگ دادن آن، نه تنها می­تواند لباس­های رنگ روشنتان را به خطر بیندازد، بلکه باعث می­شود جین به مرور زمان رنگ و رخسار اولیه و زیبای خود را از دست بدهد.

 

اگر از رنگ دادن البسه جین خود روی لباس­های روشن­تر و حتی گاهی اوقات پوستتان خسته شدید، باید بدانید که هر مشکلی راه حلی دارد! به یاد داشته باشید رنگ دادن جین­ها ارتباطی با کیفیت آن­ها ندارد و جین­های برند و گران­قیمت، به اندازه جین­های ارزان قیمت رنگ می­دهند.

 

با ما همراه باشید تا این مشکل را با رعایت چند نکته ساده و کاربردی حل کنیم.

[/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”50″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”2/5″][ultimate_spacer height=”80″][vc_separator][ultimate_heading]برای مشاوره و اطلاع از قیمت های میتوانید با ما در تماس باشید .[/ultimate_heading][/vc_column][vc_column width=”3/5″][ultimate_spacer height=”20″][vc_single_image image=”3557″ img_size=”750*450″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][ultimate_spacer height=”50″][ultimate_heading]

آن­ها را بشویید

[/ultimate_heading][ultimate_heading]

درست است که شستن جین عمر آن را کم می­کند اما راه حل مناسبی برای مشکل رنگ دادن آن­ها است. پس از خرید پوشاک جین، آن‌ها را پشت و رو کنید و در آب سرد بشویید.

 

اگر از ماشین لباس­شویی استفاده می­کنید، آن را روی شست­وشوی ملایم تنظیم کنید و به همراه جین، لباس دیگری در لباس­شویی نگذارید و آن را به تنهایی بشویید.

توجه کنید شست­وشو آب گرم باعث می­شود لباستان آب برود و کوچک شود. همچنین شستن هر نوع لباسی با آب سرد باعث می­شود تا لباس دوام بیشتری داشته باشد.

 

بهتر است برای شستن جین تیره، از مایع­ لباس­شویی مخصوص لباس­های تیره استفاده کنید تا رنگ جین ثابت بماند.

دقت کنید که اگر می­خواهید ظاهر جینتان در لباس­شویی تغییر نکند و آسیب نبیند، آن را با دست بشویید. به هیچ وجه آن را در خشک­کن نیندازید، به‌ ویژه اگر جین، زاپ دار است.

[/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”50″][vc_single_image image=”3559″ img_size=”large” alignment=”center” style=”vc_box_rounded”][ultimate_spacer height=”50″][ultimate_heading main_heading_font_size=”desktop:60px;”]

به محلول شست­وشو سرکه اضافه کنید

[/ultimate_heading][ultimate_heading]

شاید این کار قدیمی و مسخره به نظر بیاید اما وقتی آن را امتحان کنید، به تاثیر بالای آن پی می­برید. برای این کار هنگام آب­کشی، به آب سرد یک پیمانه سرکه سفید اضافه کنید. انجام این کار باعث می­شود بتوانید تا حد زیادی از رنگ دادن جین جلوگیری کنید. سرکه به تثبیت رنگ دنیم کمک می­کند تا میزان رنگ دادن جین را تا حد زیادی کاهش دهد.

 

جین­هایی را که جنس محکم­تری دارند و شستنشان راحت نیست، در یک وان آب سرد و سرکه سفید بیندازید و بگذارید حداقل یک ساعت خیس بخورند. حتی اگر لازم بود، می­توانید بگذارید شب تا صبح در محلول آب و سرکه بمانند و مطمئن باشید که آسیب نخواهند دید.

 

به یاد داشته باشید در انتها آن­ها را آبکشی کنید تا بوی بد سرکه را به خود نگیرند.

اگر بعد از انجام این کارها، جین شما باز هم رنگ داد و تمام لباس­هایتان را رنگی کرد چاره­ای جز شستن آن با آب داغ ندارید.

[/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”50″][vc_single_image image=”3563″ img_size=”medium” alignment=”center” style=”vc_box_rounded”][ultimate_spacer height=”50″][ultimate_heading]

همان‌طور که در بالا گفتیم، رنگ جین ممکن است روشن­تر شده و حتی مقداری کوچک شود. اما برای توقف رنگ­دهی و خراب کردن تمام لباس­های دیگر چاره­ای جز این ندارید.

 

تا به حال افراد زیادی با به کارگیری این روش­ها توانستند رنگ­دهی پوشاک جین خود را به حد زیادی کاهش دهند یا متوقف کنند. بنابراین، موارد بالا ارزش یک بار امتحان کردن را دارند.

[/ultimate_heading][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *