پارچه کرپ اسکاچی

ویژگی ها :

متراژ : 4/50 متر یک کیلو

عرض : 160 سانتی متر

رنگ بندی : مشکی , سرمه ای , زرشکی , بادمجانی , ارتشی , طوسی , آبی نفتی

موارد استفاده :تاپ , تونیک , سارافون , مانتو و …

 

۱۵۰,۰۰۰ تومان

ویژگی های محصول

  • حاوی 70 درصد الکل خالص
  • آنتی باکتریال و ضدعفونی کننده
  • بدون نیاز به آبکشی
  • قابل حمل
  • حاوی 70 درصد الکل خالص
  • آنتی باکتریال و ضدعفونی کننده
  • بدون نیاز به آبکشی
  • قابل حمل

خرید پارچه اسکاچی

کرپ اسکاچی انواع مختلفی دارد , برای مثال هم با نخ های پلی استر بافته میشود و هم با نخ پنبه .

کرپ هایی که با نخ های پنبه ای بافته میشوند توسط دستگاه های نساجی بافته میشوند و اصطلاحا به آن ها تخت بافت نیز میگویند و این نوع بافت معمولا کش نمیاید ولی آن دسته از پارچه هایی که با نخ های پلی استر بافته میشوند با دستگاه های گردباف تولید میشوند و این نوع پارچه ها معمولا نخ لاکرا (که باعث کش آمدن پارچه میشود ) در آن وجود دارد و این پارچه ها کش میایند .

کرپ اسکاچی به دلیل متراژ بالا و مناسب , طرفداران زیادی دارد . کرپ اسکاچی برند دوک با نخ های پلی استر بافته شده و در آن نخ لاکرا به کار رفته است که باعث کش مناسب پارچه شده است .این پارچه در انواع رنگ های مختلف موجود می باشد .

معمولا نوعی از این پارچه که بیشتر کش می‌آید طرفداران زیادی دارد. حالت کشسانی این محصول ایستایی بسیار خوبی به لباس دوخته شده در تن می‌بخشد. لازم به ذکر است که پارچه کرپ اسکاچی ضخامت مناسبی دارد و برای استفاده از آن به آستر نیازی نخواهید داشت.

خوشبختانه این نوع پارچه می‌تواند برای دوخت انواع لباس مثل مانتو، لباس راحتی، شومیز، شلوار و لباس زیر به کار رود. همچنین پارچه اسکاچی با تنوع رنگی بالا و طرح‌های مختلف به مرحله تولید می‌رسد به‌همین علت همه افراد با هر سنی می‌توانند از آن برای دوخت لباس‌های مورد نظرشان بهره ببرند.

پارچه کرپ اسکاچی جنس بسیار نرم و لطیفی دارد. این ویژگی از ایجاد حساسیت و آلرژی در بدن اشخاص جلوگیری می‌کند.

برای شستشوی لباس‌هایی که جنسی از این پارچه را دارند، احتیاج به استفاده از ترفند خاصی نیست. این پارچه حتی پس از چند بار شستشو دوام بسیار خوبی دارد و به‌ندرت آسیب می‌بیند.

برای اتو کردن لباس‌هایی مثل مانتو، شلوار و شومیز که جنسشان کرپ اسکاچی است، نباید دمای اتو را خیلی زیاد بالا ببرید. برای جلوگیری از آسیب رسیدن به پارچه و رنگ آن در زمان اتو کردن، بهتر است آن را کمی مرطوب کنید.

حمل و نقل کالا

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پارچه کرپ اسکاچی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی