دانستنی های پارچه

پارچه های مناسب سویشرت کدامند ؟

[vc_row][vc_column][ultimate_heading]

پارچه های مناسب سویشرت کدامند ؟

[/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”50″ height_on_mob_landscape=”30″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][ultimate_heading]برند دوک با سابقه طولانی در تولید پارچه های گردباف لباسی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد .

[/ultimate_heading][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][ultimate_spacer height=”70″][ultimate_heading]

یکی از لباس‌هایی که در 3 فصل طرفدار خود را دارد، سویشرت است. سویشرت در فصل بهار، پاییز و زمستان کاربرد دارد. این لباس زمانی که هوا اندکی سرد می‌شود و باد خنکی شروع به وزیدن می‌کند، استفاده می‌شود.

 

در هنگام خرید سویشرت علاوه بر جنس پارچه، طرح آن نیز مهم است. یعنی باید سویشرتی انتخاب کنید که مطابق سلیقه شما باشد.در گذشته بیشتر افراد ورزشی سویشرت می‌پوشیدند اما به‌مرور زمان تعداد افرادی که به این پوشش علاقه‌مند شدند افزایش یافت.

در این متن شما را با پارچه‌هایی که برای دوخت سویشرت مناسب‌ هستند، آشنا می‌کنیم. پس تا انتهای متن همراه ما باشید.

 

درباره انواع پارچه پاییزه بیشتر بدانید .

[/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”50″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”2/5″][ultimate_spacer height=”80″][vc_separator][ultimate_heading]برای مشاوره و اطلاع از قیمت های میتوانید با ما در تماس باشید یا به صفحه قیمت پارچه مراجعه بفرمایید .[/ultimate_heading][/vc_column][vc_column width=”3/5″][ultimate_spacer height=”20″][vc_single_image image=”3838″ img_size=”750*450″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][ultimate_spacer height=”50″][ultimate_heading]

سویشرت چیست؟

[/ultimate_heading][ultimate_heading]

سویشرت نوعی پوشش است که با سرد شدن هوا رواج پیدا می‌کند. این لباس برخلاف هودی، کلاه ندارد اما دو نوع زیپ‌دار و بدون زیپ آن در بازار موجود است.

سویشرت در همه سنین و برای هردو جنس استفاده می‌شود و طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی دارد.

امروزه به دلیل رواج سویشرت در بین مردم، تولیدی‌های آن نیز پیشرفت زیادی کرده‌اند و هر روز بر تنوع رنگ و طرح آن افزوده می‎‌شود.

 

درباره پارچه مناسب چهار فصل بیشتر بدانید .

[/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”50″][vc_single_image image=”3837″ img_size=”large” alignment=”center” style=”vc_box_rounded”][ultimate_spacer height=”50″][ultimate_heading]

پارچه‌ های مناسب سویشرت کدامند؟

[/ultimate_heading][ultimate_heading margin_design_tab_text=””]

مهم‌ترین اصل در تولید لباس انتخاب پارچه مناسب و باکیفیت است. برای تولید سویشرت پارچه‌های مختلفی وجود دارد که با توجه به هدف شما از استفاده سویشرت می‌توانید بهترین آن را انتخاب کنید.

در ادامه پارچه ‌های مناسب سویشرت را با ویژگی هرکدام بیان می‌کنیم.

برای خرید پارچه سویشرتی پرطرفدار تدی کلیک کنید.

[/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”50″][ultimate_heading]

پارچه لاکرا

اگر قصد خرید سویشرت ارزان ‌قیمت دارید، سویشرتی را خریداری کنید که از پارچه لاکرا تهیه شده باشد. این پارچه خاصیت کش‌سانی فوق‌العاده‌ای دارد به همین دلیل در صنعت تولید سویشرت و هودی پرکاربرد است.

پارچه لاکرا از الیاف مصنوعی تهیه می‎‌شود و خاصیت کش‌سانی آن آسیبی به بافت کلی پارچه وارد نمی‌کند. این پارچه قابلیت شستشو با آب گرم را نیز دارد.

 

 

پارچه دورس

یکی از پارچه‌های کاربردی در فصل زمستان پارچه دورس است. این پارچه از الیاف پشم تولید می‌شود، به همین علت در فصل زمستان شما را گرم نگه می‌دارد.

پارچه دورس ترکیبی از پلی‌استر و پنبه است ولی درصد آن‌ها در انواع مختلف پارچه‌ها تفاوت دارد. بر اساس درصد این ترکیبات پارچه دورس به دو صورت ارائه می‌شود:

پارچه دورس بدون نخ لاکرا: از 70 درصد پلی‌استر و 30 درصد پنبه تولید می‌شود.

پارچه دورس با نخ لاکرا: از 60 درصد پلی‌استر، 30 درصد پنبه و 10 درصد لاکرا تشکیل شده است.

این پارچه به‌دلیل دوام بالا، نرمی، غیرساینده و ضد باکتری بودن در انواع گرم‌کن‌های ورزشی، هودی و سویشرت استفاده می‌شود.

 

 

پارچه پشمی

طبیعی‌ترین عایق در برابر سرما و رطوبت پارچه پشمی است، زیرا این پارچه از پشم حیواناتی مانند گوسفند تشکیل می‌شود. تولید سویشرت توسط تولیدی‌های مختلف انجام می‌شود.

ممکن است شما سویشرتی از جنس پشم تهیه کنید ولی بعد از پوشیدن آن احساس خارش در بدن خود داشته باشید. برای جلوگیری از این احساس بهتر است از پشم‌های مرینوس برای دوخت سویشرت خود کمک بگیرید.

استفاده از پارچه پشمی در فصل زمستان به‌ دلیل گرم نگه داشتن بسیار رایج است اما همه افراد این نوع پارچه را نمی‌‎پسندند. ویژگی دیگری که برای این پارچه می‌توان نام برد، پخش نشدن آتش در آن است.

[/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”50″][vc_single_image image=”3840″ img_size=”large” alignment=”center” style=”vc_box_rounded”][ultimate_spacer height=”50″][ultimate_heading]

پارچه ویسکوز

در فصل بهار و پاییز سویشرت‌هایی در بازار به فروش می‌رسند که ضخامت کمی دارند. جنس این سویشرت‌ها از ویسکوز است. اگر از سویشرت بهاره و پاییزه استفاده می‌کنید توقع دوام بالا از آن نداشته باشید. این سویشرت‌ها به‌نسبت ارزان هستند و دوام آن‌ها نیز کم است.

در پارچه ویسکوز از نخ پلی‌استر، نخ پنبه و نخ لاکرا استفاده می‌شود و به‌همین دلیل انواع مختلفی دارد.

یکی از معایب اصلی این پارچه، زود چروک شدن است زیرا خاصیت کش‌سانی کمی دارد. این پارچه جذب رطوبت بالایی دارد که می‌توان این مورد را نیز از معایب آن به‌حساب آورد، چون با جذب رطوبت استحکام آن کاهش می‌یابد.

 

سخن نهایی

در مطالب فوق پارچه های مناسب سویشرت را به‌همراه ویژگی هرکدام برای شما توضیح دادیم. انتخاب پارچه علاوه بر کیفیت، به فصلی که می‌خواهید آن را استفاده کنید هم بستگی دارد. همچنین باید از پارچه‌‌ای استفاده کنید که در آن حس راحتی داشته باشید و مطابق سبک زندگی و فعالیت بدنی شما باشد.

نکته دیگری که در انتخاب سویشرت مهم است، طرح و رنگ آن است. حتی اگر جنس پارچه سویشرت خوب و باکیفیت باشد اما طرح دل‌چسبی نداشته باشد، خریدار از خرید آن اجتناب می‌کند.

[/ultimate_heading][/vc_column][/vc_row]

1 نظر در “پارچه های مناسب سویشرت کدامند ؟

  1. سارا گفت:

    خرید بلوز زنانه ارزان قیمت از بهترین فروشگاه انلاین، تک دوخت چطوره؟ بریم باهم یه خریدی ازش کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *