برای تولید تی شرت پارچه های متنوع و گوناگونی وجود دارد , که هر کدام برای فصل ها , استایل ها و دوخت های مختلف میباشند .قبل از خرید هر پارچه ای ما باید بدانیم دقیقا منظور تولید چه نوع تی شرت هایی را داریم تا برای انتخاب پارچه های آن راحت ترقدرت انتخاب داشته باشیم .

ویژگی‌های پارچه مناسب تی‌شرت

یکی از لباس‌های راحتی تی‌شرت است که برای زنان و مردان کاربرد زیادی دارد، به‌همین خاطر بهتر است از جنسی باکیفیت تولید شود. پارچه‌ای مناسب تی‌شرت است که خنک و ضد حساسیت باشد و چروک نشود.

پارچه‌های مناسب تی‌شرت

پارچه‌های زیادی در بازار وجود دارد اما چه پارچه‌ای مناسب تولید تی‌شرت است؟ با توجه به‌ ویژگی‌هایی که در بالا گفتیم، در ادامه پارچه‌هایی را معرفی می‌کنیم که برای این منظور به‌کار می‌روند:

پارچه ملانژ

ملانژ در اصل یک پارچه ترکیبی بافته شده از الیاف مصنوعی و همچنین نخ طبیعی است که در بسیاری از موارد تنها به پارچه نخی شناخته می‌شود.این پارچه در دسته پارچه‌های ارزان قیمت قرار می‌گیرد. در هنگام خرید توجه داشته باشید که در پارچه ملانژهایی که خشک و براق‌تر هستند، الیاف مصنوعی بیشتری وجود دارد.
پارچه ملانژ با ضخامت و طرح‌های متنوعی به مرحله تولید می‌رسد.

برای اطلاعات بیشتر و یا خرید پارچه ملانژ کلیک کنید .

پارچه نخ پنبه

پارچه نخ پنبه بسیار خنک، نرم و بدون حساسیت است، به‌همین خاطر برای تولید تی‌شرت‌های تابستانی به‌کار می‌رود. تی‌شرت‌های نخ پنبه کمتر چروک می‌شوند و منافذی دارند که هوا را از خود عبور می‌دهد، در نتیجه در آن احساس گرما نخواهید کرد.
پارچه‌های نخ پنبه در رنگ‌های متنوعی تولید می‌شوند و برای لباس‌های زنانه، مردانه و بچه‌گانه به‌کار می‌روند.

پارچه پلی‌استر

پلی‌استر از الیاف مصنوعی تهیه می‌شود، این پارچه چروک نمی‌شود و برای لباس‌های ورزشی مصرف بالایی دارد. شستشوی آن راحت و آسان است و خیلی زود خشک می‌شود، همین ویژگی آن را برای تهیه لباس ورزشی مناسب کرده است.

درباره خرید و اطلاعات بیشتر برای پارچه جودون کلیک کنید .

پارچه جودون

پارچه جودون نیز پارچه‌ای پنبه‌ای است و از الیاف نخ لاکرا تهیه می‌شود، به‌همین خاطر قیمت بالایی دارد. جودون برای دوخت تی‌شرت‌های زنانه و مردانه به‌کار می‌رود، چون پارچه‌ای خنک، با کیفیت و بادوام است. این پارچه چروک نمی‌شود، بوی عرق نمی‌گیرد و کمی حالت کشی دارد.
پارچه ریون جودون - رنگ بندی

پارچه ویسکوز

ویسکوز از الیاف طبیعی مانند پنبه بافته می‌شود، در نتیجه جنس خنکی دارد و برای تهیه و تولید تی‌شرت‌های زنانه کاربردی است. ویسکوز به ‌دلیل ارزان‌تر بودن، پارچه‌ای پر فروش است. این پارچه کمی حالت نرم و کشی دارد، پس راحت‌تر از چیزی است که فکرش را کنید. انواع تی‌شرت‌های آزاد، جذب، تاپ و شلوارک را می‌توان با پارچه ویسکوز تولید کرد.

برای اطلاعات بیشتر و خرید پارچه ویسکوز کلیک کنید .

پارچه تریکو

تریکو از جنس نخ و مقدار الیاف مصنوعی آن کم است، برای دوخت انواع تی‌شرت‌های نخی استفاده می‌شود. البته نوع دیگری از تریکو وجود دارد که در بافت آن از پلی‌استر نیز استفاده می‌کنند.

نکاتی که باید هنگام خرید پارچه تی‌شرت به آن دقت کنیم

هنگام خرید پارچه مناسب تی‌شرت شاید کمی گیج شوید، چون جنس آن‌ها را خوب نمی‌شناسید. در ادامه نکاتی را بیان می‌کنیم تا بتوانید جنسی را که در نظر دارید، خریداری کنید.

جنس پارچه

قبل از هر چیز به جنس پارچه دقت کنید، ببینید آیا پارچه‌ای از جنس نخ لازم دارید یا پلی‌استر؟ طبیعی است که اگر عرق می‌کنید، پارچه پلی‌استر گزینه مناسبی برایتان نیست. اگر زیاد عرق می‌کنید، بهتر است پارچه نخی بخرید.

طرح پارچه

پارچه‌های مناسب تی‌شرت طرح‌های متنوعی دارند که بر حسب نیازتان می‌توانید تهیه کنید. طرح‌های زیادی مناسب تی‌شرت‌های مردانه و زنانه در بازار موجود است.

رنگ‌دهی پارچه

دقت کنید پارچه‌ای که تهیه می‌کنید، رنگ پس ندهد. بعضی پارچه‌ها بعد از یک بار شسته شدن رنگ پس می‌دهند.

دوام پارچه

یکی از مهم‌ترین نکاتی که هنگام خرید باید به آن توجه کنید، دوام پارچه است. برای مثال اگر پارچه تی‌شرتی مردانه می‌خواهید باید دوام مناسبی برای محیط کار داشته باشد، چروک نشود و خیلی راحت شسته شود.

سبد خرید
سایدبار
خانه
حساب کاربری من
وبلاگ