دانستنی های پارچه

پارچه دیور چیست ؟

دیور یک رو دوک

[vc_row][vc_column][ultimate_heading margin_design_tab_text=””]

پارچه دیور چیست ؟

[/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”50″ height_on_mob_landscape=”30″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][ultimate_heading margin_design_tab_text=””]

برند دوک با سابقه طولانی در تولید پارچه های گردباف لباسی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد .

شما در حال خواند مطلب پارچه دیور چیست هستید .

[/ultimate_heading][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/5″][/vc_column][vc_column width=”3/5″][ultimate_spacer height=”70″][ultimate_heading margin_design_tab_text=””]

دیور یکی از پارچه های روز بازار می باشد , دیور ابتدا برای کت و شلوار مردانه به کار گرفته شد . سپس بعد از مدتی دیور با وزن های مختلف در صنف زنانه نیز بکار گرفته شد . اکنون از پارچه دیور برای دوخت شلوار , کت و شلوار مردانه , لباس مردانه و کت و دامن و شلوار زنانه , لباس و … به کار برده می شود .

 

کارخانه دوک یکی از بافندگان قدیمی پارچه دیور می باشد . دیور دوک در وزن ها و عرض ها و رنگ های مختلف بافته و تکمیل می شود . مثلا برای تابستان رنگ های روشن تر و برای پاییز رنگ های تیره تر استفاده می شود . پارچه دیور نوع های مختلف دارد که به آن ها اشاره میکنیم .

[/ultimate_heading][/vc_column][vc_column width=”1/5″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”2/5″][ultimate_spacer height=”80″][vc_separator][ultimate_heading]برای مشاوره و اطلاع از قیمت های میتوانید با ما در تماس باشید .[/ultimate_heading][/vc_column][vc_column width=”3/5″][ultimate_spacer height=”20″][vc_single_image image=”1926″ img_size=”750*450″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][ultimate_spacer height=”50″][ultimate_heading margin_design_tab_text=””]

مشخصات پارچه دیور

[/ultimate_heading][ultimate_heading margin_design_tab_text=””]

حال که جواب کلی پارچه دیور چیست ؟ را گرفتید نوبت این رسیده است , که توضیح کلی درباره این پارچه بدهیم :

متراژ :2/30 متر در هر کیلو

عرض : 150

البته این ها مشخصات کلی و معمول این پارچه هست که گاهی اوقات مشتری خارج از این تعریف ها سفارش می دهد .

برای اطلاعات بیشتر راجع به این پارچه , صفحه پارچه دیور را مشاهده فرمایید .

برای اطلاعات بیشتر در مورد پارچه دیور و یا اطلاع از قیمت این پارچه و گرفتن مشاوره با شماره های پایین صفحه تماس گرفته و یا با مراجعه حضوری در بازار که آدرس ها پایین صفحه هستند , این پارچه را از نزدیک مشاهده نمایید . دوک فعلا دارای یک نمایندگی می باشد که در زیر صفحه آدرس و تلفن نمایندگی ها موجود  می باشد .

ضمنا این را یادآوری کنم کارخانه دوک مشتریان عزیزی که سفارشات بالا دارند و پارچه های خود را آنطوری که دوست دارند تولید کنند آماده به همکاری میباشد .

کارخانه دوک با بیش از سی سال سابقه در تولید پارچه , در پارچه های گرد باف حرفی برای گفتن دارد , پس اگر مایل بودید از ما خرید کنید و یا اگر سفارش با وزن بالا دارید آنطور که شما میل دارید بافته و رنگ خواهد شد که این یک امتیاز محسوب میشود .

[/ultimate_heading][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *