مدل مانتو پاییزه با پارچه کشمیر

خرید پارچه مستقیم از کارخانه دوکتکس

مانتو یکی از آیتم‌های مهم در استایل خانم‌های ایرانی است. بنابراین باید در انتخاب آن بسیار دقت شود. مانتوهای پاییزه گزینه پیشنهادی برای فصول سرد هستند و می‌توانند به بهترین شکل شما را گرم نگه دارند. پارچه‌های مناسب مانتوهای پاییزه تنوع جنس، طرح و رنگ زیادی دارند که رایج‌ترین آن‌ها کشمیر، مخمل، پلار، ابریشم، فاستونی و سوییت خواهند بود.

در ادامه همراه ما باشید تا مدل مانتو پاییزه با پارچه کشمیر را معرفی کنیم و مزایای این پارچه را نسبت به پارچه‌های دیگر مناسب دوخت مانتو پاییزه توضیح دهیم.

درباره انواه پارچه پاییزه بیشتر بدانید .

مدل مانتو با پارچه کشمیر

پارچه کشمیر چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

پارچه کشمیر در زمره پارچه‌هایی قرار می‌گیرد که منشاء حیوانی دارد و الیاف آن از پشم بز کشمیر تهیه شده است.

مشخصه این پارچه که باعث می‌شود از پارچه‌های زمستانه دیگر متمایز شود، سبکی و وزن بسیار کمی است که دارد. از ویژگی‌های دیگر پارچه کشمیر می‌توان به پرز ندادن، عایق خوبی بودن در برابر سرما، بافت مقاوم و در عین حال لطیف بودن اشاره کرد.

با توجه به این توصیفات، پارچه کشمیر گزینه بسیار مناسبی برای مانتوهای پاییزه خواهد بود.

مدل مانتو پاییزه با پارچه کشمیر

شاید تا چند سال گذشته مانتوهای پاییزه تنوع مدل کمتری داشتند، اما این روزها به خاطر پیشرفت صنعت مد و ترند شدن یک سری موارد، مدل‌ها و طرح‌های مختلفی از مانتو پاییزه با پارچه کشمیر در بازار به فروش می‌رسند.

مدل مانتو با پارچه کشمیر

درباره انواع پارچه مانتویی بیشتر بدانید .

مانتو پاییزه بلند

یکی از پرطرفدارترین مدل‌ها، مانتو پاییزه بلند است. این مانتوها قسمت بیشتری از بدن را پوشش می‌دهند و شما را گرم‌تر نگه می‌دارند. همچنین بسیار شیک هستند و حتی گزینه مناسبی برای مراسم رسمی خواهند بود. مانتوهای پاییزه بلند ساده کمربنددار انتخاب خوبی برای ست کردن با شال و روسری‌های رنگی خواهند بود.

برای دیدن انواع پارچه مانتویی دوکتکس کلیلک کنید .

مانتو پاییزه کتی

این نوع مانتوها باعث می‌شوند تا شما جوان‌تر به نظر برسید. البته به این شرط که رنگ و طرح آن را هوشمندانه انتخاب کنید.

این روزها مانتوهای کتی ترند شده‌اند و به خاطر سادگی که دارند، به این زودی از چرخه مد و لباس خارج نخواهند شد.

پس بد نیست به فکر خرید مدل مانتو پاییزه کوتاه با پارچه کشمیر باشید.

مانتو پاییزه جلو باز

چند سالی است که اغلب مانتوهای موجود در بازار به‌صورت جلو باز دوخته می‌شوند. این مانتوها با یقه‌های ساده، انگلیسی، آمریکایی و طراحی‌های مشابه دوخته می‌شوند و اگر درست انتخاب شوند، استایل شما را شیک‌تر و شکیل‌تر نشان خواهند داد.

مدل مانتو پاییزه با پارچه کشمیر در نوع جلو باز، انتخاب خوبی برای چند لایه پوشیدن لباس‌های مختلف خواهد بود. حتی شما می‌توانید با پوشیدن یک بافت زیبا زیر مانتو جلو باز، از آن در زمستان هم استفاده کنید.

مدل مانتو با پارچه کشمیر

مانتو پاییزه جلو بسته

یکی از مدل مانتوهایی که به شدت مورد استقبال قرار گرفته است، مانتوهای کشمیری جلو بسته است. این مانتوها مخصوص خانم‌های جوانی است که  به تیپ اسپرت علاقه خاصی دارند.

این که چه قدی از مانتوهای جلو بسته را برای استایل خود بپسندید، بحث جداگانه‌ای است اما در حالت کلی، مانتوهای جلو بسته بیشتر با قدهای نسبتا کوتاه زیبایی بیشتری خواهند داشت.

برای دیدن پارچه‌های چهارخانه پاییزه کلیک کنید .

راهنمای انتخاب مدل مانتو پاییزه با پارچه کشمیر

توجه به یک سری از المان‌ها در انتخاب مانتو پاییزه بسیار حائز اهمیت است و اگر به آن توجهی نشود، استایل نهایی شما شیک و جالب نخواهد بود. بنابراین ما تصمیم گرفتیم این نکات را در قالب راهنمای انتخاب مدل مانتو پاییزه در اختیار شما قرار دهیم:

قد خود را در نظر بگیرید

شاید مانتوهای پاییزه بلند را دوست داشته باشید، اما قد بلندی ندارید بهتر است اصلا از این مانتوها استفاده نکنید. چرا که مانتوهای بلند باعث می‌شوند تا قد شما کوتاه‌تر به نظر برسد.

به سایز خود توجه کنید

معمولا انتخاب مانتو پاییزه‌ تنگ و چسبان، انتخاب هوشمندانه‌ای نخواهد بود. پس بهتر است مانتوهایی آزاد و به اصطلاح اور سایز انتخاب کنید تا نه تنها استایلی زیباتر داشته باشید، بلکه بتوانید لباس پوشیدن چند لایه را با آن مانتو تجربه کنید و استایل‌های گوناگونی را برای خودتان به وجود آورید.

مدل مانتو با پارچه کشمیر

رنگ پوست خود را مد نظر قرار دهید

اکثرا برای مانتوهای پاییزه، رنگ‌های گرمی از قبیل شتری، آجری، نارنجی، زرد، قرمز، سبز تیره و رنگ‌های مشابه گزینه‌های مناسبی خواهند بود. اما اصل این است که رنگ مانتو پاییزه کشمیری با رنگ پوست شما همخوانی داشته باشد. اجازه دهید توضیح دهیم:

  • رنگ مناسب پوست‌های تیره: طوسی روشن، خاکی و آبی ملایم
  • رنگ مناسب پوست‌های معمولی: بژ، گندمی، مشکی و سورمه‌ای
  • رنگ مناسب پوست‌های روشن: قهوه‌ای، شتری، آبی سیر و ملایم
سبد خرید
سایدبار
خانه
حساب کاربری من
وبلاگ