دانستنی های پارچه

فروش طاقه پارچه مستقیم کارخانه

فروش طاقه پارچه مستقیم کارخانه

[vc_row][vc_column][ultimate_heading]

فروش طاقه پارچه مستقیم کارخانه

[/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”50″ height_on_mob_landscape=”30″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][ultimate_heading]

برند دوک با سابقه طولانی در تولید پارچه های گردباف لباسی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد .

شما در حال خواند مطلب قروش طاقه پارچه مستقیم کارخانه هستید .

[/ultimate_heading][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/5″][/vc_column][vc_column width=”3/5″][ultimate_spacer height=”70″][ultimate_heading]

کارخانه دوک با فروش پارچه بصورت طاقه ای در بازار تهران یکی از فروشنده های پارچه بصورت طاقه ای میباشد .طاقه های برند دوک در خود کارخانه تکمیل شده و به صورت مستقیم در بازار بزرگ تهران به بهترین قیمت به فروش میرسد .

[/ultimate_heading][/vc_column][vc_column width=”1/5″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”2/5″][ultimate_spacer height=”80″][vc_separator][ultimate_heading]برای مشاوره و اطلاع از قیمت های میتوانید با ما در تماس باشید .[/ultimate_heading][/vc_column][vc_column width=”3/5″][ultimate_spacer height=”20″][vc_single_image image=”2260″ img_size=”750*450″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][ultimate_spacer height=”50″][ultimate_heading]

متراژ هر طاقه پارچه چقدر می باشد ؟

[/ultimate_heading][ultimate_heading]

هر طاقه پارچه بستگی به وزن و نخ و تکمیل آن دارای متراژ های متفاوتی می باشد . به طور مثال طاقه جودون حدودا 20 کیلوگرم می باشد , که هر کیلو 3،10 متر پارچه می دهد . اگر این متراژ را در وزن طاقه ضرب کنیم برای طاقه ی 20 کیلویی جودون 62 متر پارچه می توان استفاده کرد .

[/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”50″][ultimate_heading main_heading_font_size=”desktop:60px;”]

طاقه های سبک تر هم داریم ؟

[/ultimate_heading][ultimate_heading]

بله . طاقه های پارچه های سبک تر هم با متراژ پایین تر موجود هست . حداقل سفارش 5 کیلو می باشد که اگه مشتری های عزیز درخواست این رو داشته باشند که سفارششون طاقه بشه ، ما پارچه رو برای اون ها طاقه پیچی میفرستیم .

[/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”50″][ultimate_heading]

عرض و متراژ و رنگ بندی

[/ultimate_heading][ultimate_heading]

همانطور که بالاتر گفته شد , طاقه ها در متراژ های مختلف میباشند , برای عرض پارچه های نیز این صادق است که پارچه های با یکدیگر عرض های متفاوت دارند , برای مثال عرض طاقه های ریون جودون 150 میباشد و عرض پارچه های کرپ لیون 160 میباشد و بعضی پارچه ها کامپکت میباشند که معمولا عرض آنها بالای 2 متر میباشد .

اما در مورد رنگ بندی پارچه ها , پارچه های نیز در رنگ بندی های متفاوت تولید میشود بنا مناسب بودن پارچه برای کارهای مردانه و یا زنانه اما یک سری رنگ هایی مثل بادمجانی , زرشکی , مشکی , نفتی , سرمه ای در همه ی طاقه ها دیده میشوند و رنگ هایی هم مثل خردلی برای پارچه لوییزی که مناسب کارهای مردانه است فقط تولید میشود .

[/ultimate_heading][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *