دانستنی های پارچه

پارچه میکرو برای چه فصلی مناسب است

[vc_row][vc_column][ultimate_heading]

پارچه میکرو برای چه فصلی مناسب است و چه کاربردهایی دارد ؟

[/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”50″ height_on_mob_landscape=”30″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][ultimate_heading]

برند دوک با سابقه طولانی در تولید پارچه های گردباف لباسی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد .

شما در حال خواند مطلب پارچه میکرو برای چه فصلی مناسب است , هستید .

[/ultimate_heading][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][ultimate_spacer height=”70″][ultimate_heading]

پارچه میکرو برای افرادی که به زمینه مد و استایل علاقه مند هستند، یک اسم نام آشناست. این پارچه در سراسر دنیا بسیار محبوب است و به عنوان یکی از پارچه‌های پرطرفدار شناخته می‌شود. در این مقاله می‌خواهیم به سوال معروف ” پارچه میکرو برای چه فصلی مناسب است ” پاسخ دهیم و در مورد کاربردهای این پارچه به طور مفصل توضیح دهیم.

[/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”50″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”2/5″][ultimate_spacer height=”80″][vc_separator][ultimate_heading]برای مشاوره و اطلاع از قیمت های میتوانید با ما در تماس باشید .[/ultimate_heading][/vc_column][vc_column width=”3/5″][ultimate_spacer height=”20″][vc_single_image image=”3501″ img_size=”750*450″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][ultimate_spacer height=”50″][ultimate_heading]

جنس پارچه میکرو چیست؟

[/ultimate_heading][ultimate_heading margin_design_tab_text=””]

برای این که بدانیم پارچه میکرو برای چه فصلی مناسب است ، باید اول اطلاعاتی در مورد جنس آن داشته باشیم. جنس این پارچه از الیاف مصنوعی مانند پلی استر یا پلی آمید (نایلون) یا ترکیبی از پلی استر، پلی آمید و پلی پروپیلن تولید شده است. این پارچه معمولا ظریف و نازک است و در صنعت مد هم بسیار مورد توجه است. اکنون میتوان به این سوال که پارچه میکرو برای چه فصلی مناسب است ، پاسخ داد. این پارچه بیشتر برای فصول پاییز و زمستان مناسب است و البته در اوایل بهار که هوا کمی سردتر است هم کاربرد دارد.

و اما ویژگی‌های پارچه میکرو که آن را خاص کرده است :

ظاهر زیبا و تن خوری فوق العاده

دوام و مقاومت بالا

رنگ بندی‌های متنوع

ضد آبرفت و چروک نشدن

نوع بافت آن ( ریز و پر تراکم )

عدم جذب رطوبت ( به دلیل وجود پلی استر در پارچه )

 

درباره انواع پارچه پاییزی بیشتر بدانید.

[/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”50″][ultimate_heading main_heading_font_size=”desktop:60px;”]

کاربردهای پارچه میکرو

[/ultimate_heading][ultimate_heading]

این پارچه در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد و از آن برای کاربردهای مختلف استفاده می‌شود. در ادامه به مهم‌ترین کاربردهای پارچه میکرو در ایران اشاره خواهیم کرد.

[/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”50″][ultimate_heading]

مانتو

[/ultimate_heading][ultimate_heading]

مهم‌ترین کاربردی که این پارچه دارد، در تولید مانتوهای کم وزن است. مانتوهای این پارچه را میتوان در فصل‌های بهار و پاییز به تن کرد. این مانتوها معمولا خیلی سبک و راحت هستند و به همین دلیل طرفداران زیادی دارند.

 

درباره انواع پارچه مانتویی بیشر بدانید .

[/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”50″][ultimate_heading]

پالتو

[/ultimate_heading][ultimate_heading]

برای تولید پالتو معمولا این پارچه را با پشم و کرک ترکیب می‌کنند تا آن را به یک عایق سرما تبدیل کنند. پارچه‌های میکرو ضد آب هستند و به همین دلیل پالتوهایی که از این پارچه تولید می‌شوند، معمولا برای فصول بارانی هم مناسب هستند. همچنین به دلیل استحکام بالایی که دارند، سال‌های متمادی بدون تغییر باقی خواهند ماند.

[/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”50″][vc_single_image image=”3502″ img_size=”medium” alignment=”center” style=”vc_box_rounded”][ultimate_spacer height=”50″][ultimate_heading]

لباس ورزشی

[/ultimate_heading][ultimate_heading]

همان طور که در بالا به آن اشاره کردیم، پارچه‌های میکرو نازک و مقاوم هستند و همین موضوع می‌تواند آن‌ها را به یک پارچه محبوب برای لباس ورزشی تبدیل کند. این پارچه رطوبت را در خود نگه می‌دارد و باعث می‌شود فرد در طول تحرک، احساس خنکی داشته باشد.

[/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”50″][ultimate_heading]

کت و دامن

[/ultimate_heading][ultimate_heading]

یکی از محبوب‌ترین پارچه‌ها برای دوخت کت و دامن، پارچه میکرو است. در دوخت کت و دامن‌های رسمی و مجلسی، حتما می‌توانید از این جنس پارچه استفاده کنید. این پارچه ظاهر زیبایی دارد و فرم زیبایی به بدن شما می‌دهد.

[/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”50″][ultimate_heading]

مراقبت از پارچه میکرو و روش‌های شستشو

[/ultimate_heading][ultimate_heading]

زمانی که مانتو یا پالتو خود را از جنس پارچه میکرو تهیه کردید، حتما باید به نکات شستشو آن توجه کنید تا این لباس مدت زمان بیشتری کارایی داشته باشد.

 

  • در شستشوی این پارچه هرگز از آب داغ استفاده نکنید.
  • از شوینده مناسب برای شستشو استفاده کنید.
  • هیچ گاه از شوینده‌های قوی برای شستشوی لباس‌هایی که از جنس میکرو هستند، استفاده نکنید.
  • هنگام اتو کردن حتما دمای اتو را پایین نگهدارید.
  • بهتر است برای جلوگیری از چروک شدن، لباس‌های با پارچه میکرو را در لباسشویی نیندازید.

[/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”50″][vc_single_image image=”3500″ img_size=”large” alignment=”center” style=”vc_box_rounded”][ultimate_spacer height=”50″][ultimate_heading]

سخن آخر

[/ultimate_heading][ultimate_heading]

در این مقاله در مورد پارچه میکرو و کاربردهای آن صحبت کردیم و به این سوال معروف که پارچه میکرو برای چه فصلی مناسب است ، پاسخ دادیم. همان طور که در بالا به آن اشاره شد، این پارچه کاربردهای زیادی در دوخت مانتو، پالتو، لباس‌های رسمی و مجلسی، لباس‌های ورزشی و… دارد. در آخر هم به بیان نکته‌هایی برای مراقبت بیشتر از این پارچه پرداختیم.

 

برای اطلاع از قیمت پارچه‌ها , میتوانید به صفحه قیمت پارچه مراجعه فرمایید .

[/ultimate_heading][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *