دانستنی های پارچه

پارچه تولید کارخانه

[vc_row][vc_column][ultimate_heading margin_design_tab_text=””]

پارچه تولید کارخانه

[/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”50″ height_on_mob_landscape=”30″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][ultimate_heading margin_design_tab_text=””]

برند دوک با سابقه طولانی در تولید پارچه های گردباف لباسی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد .

شما در حال خواند مطلب پارچه تولید کارخانه هستید .

[/ultimate_heading][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/5″][/vc_column][vc_column width=”3/5″][ultimate_spacer height=”70″][ultimate_heading margin_design_tab_text=””]

پارچه تولید کارخانه دوک کیفیت بالایی دارد و شما می‌توانید محصولات این برند را به‌طور مستقیم از کارخانه خریداری کنید. دوک پارچه تولید کارخانه را به صورت آنلاین هم عرضه می‌کند. امکان خرید مستقیم پارچه از کارخانه با حذف واسطه‌ها، باعث مناسب‌تر شدن قیمت پارچه می‌شود. در واقع شرکت دوک یکی از محدود فروشگاه‌های فروش پارچه است که اقدام به فروش پارچه به صورت مستقیم و بدون واسطه و از طریق نمایندگی می‌کند.

[/ultimate_heading][/vc_column][vc_column width=”1/5″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”2/5″][ultimate_spacer height=”80″][vc_separator][ultimate_heading]برای مشاوره و اطلاع از قیمت های میتوانید با ما در تماس باشید .[/ultimate_heading][/vc_column][vc_column width=”3/5″][ultimate_spacer height=”20″][vc_single_image image=”3197″ img_size=”750*450″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][ultimate_spacer height=”50″][ultimate_heading margin_design_tab_text=””]

قیمت پارچه تولید کارخانه

[/ultimate_heading][ultimate_heading margin_design_tab_text=””]دوک به شما امکان می‌دهد تا قیمت روز پارچه تولید کارخانه را در سایت دوکتکس مشاهده کنید. شما با مراجعه به صفحه «قیمت پارچه» در جریان موجودی فعلی کارخانه هم قرار خواهید گرفت.

قیمت پارچه را عوامل مختلفی تعیین می‌کند. مواد اولیه یکی از مهم‌ترین دلایل گرانی یا ارزانی پارچه است. پارچه‌های موجود در بازار دو نوع هستند: طبیعی و مصنوعی. هر کدام از این پارچه‌ها مواد اولیه مخصوص به خود را دارد و ناگفته پیداست که مواد اولیه لازم برای تولید پارچه‌های طبیعی بسیار گران‌تر از پارچه‌های مصنوعی هستند.

اگر در تولید پارچه از نخ‌های اضافی استفاده شود، قیمت پارچه گران‌تر خواهد شد. تراکم نخ هم یکی از موارد تاثیرگذار در افزایش قیمت پارچه است یعنی پارچه‌ای که نخ‌های بیشتر و متراکم‌تری در بافت آن استفاده شده، گران‌تر از نمونه‌های مشابه در بازار است. اگر پارچه شما دستگاه و نیروی انسانی زیادی نیاز داشته باشد، بدون شک قیمت آن بالاتر می‌رود. گاهی قیمت پارچه‌های تمام دستی تا چند برابر گران‌تر از پارچه تولید کارخانه می‌شود. شرکت تولیدکننده هم عامل مهمی در تعیین قیمت پارچه است. طرح روی پارچه هم می‌تواند قیمت تمام شده محصول را افزایش دهد. مثلا پارچه‌ای که توسط یک طراح خلاق و مجرب طراحی شده باشد حتما گران‌تر از پارچه‎های دیگر خواهد بود. یکی از عوامل بسیار مهم و اثرگذار بر قیمت پارچه، واسطه‌ها هستند. برخی از پارچه‌ها از کارخانه تا رسیدن به مصرف‌کننده، بین افراد زیادی دست به دست می‌شوند و هر بار خرید و فروش بین این واسطه‌ها، قیمت پارچه را افزایش خواهد داد. به بیان دیگر خرید پارچه تولید کارخانه به شکل مستقیم بسیار ارزان‌تر از خرید آن از واسطه‌های دیگر و عمده فروشان و خرده‌ فروشان است.

احتمالا با مقایسه قیمت پارچه‌ تولید کارخانه دوک با بازار، متوجه تفاوت فاحش قیمت آنها می‌شوید. باید خیالتان را راحت کنیم که محصولات کارخانه دوک از نظر کیفیت مواد اولیه، طراحی، کیفیت رنگ و نخ و… از کارخانه‌ها و تولیدهای مشابه بهتر است. چیزی که پارچه تولید کارخانه دوک را ارزان‌تر از بازار کرده، حذف واسطه‌هاست. دوک، پارچه را مستقیما از کارخانه به شما می‌فروشد و هزینه‌های فروشگاه، حمل و نقل و… را دریافت نمی‌کند.[/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”50″][vc_single_image image=”2715″ img_size=”large” alignment=”center” style=”vc_box_rounded”][ultimate_spacer height=”50″][ultimate_heading main_heading_font_size=”desktop:60px;” margin_design_tab_text=””]

مزایای خرید پارچه تولید کارخانه بدون واسطه

[/ultimate_heading][ultimate_heading margin_design_tab_text=””]

همه ما ترجیح می‌دهیم محصولی را خریداری کنیم که ردپای واسطه‌های کمتری در آن دیده می‌شود. هایپرمارکت‌ها محصولات خود را به طور مستقیم از کارخانه تهیه می‌کنند و این موضوع باعث می‌شود تا قیمت‌هایشان از قیمت محصولات سوپرمارکت‌های محلی خیلی مناسب‌تر باشد. به همین دلیل عمده مردم، هایپرمارکت‌ها را برای خرید مایحتاج ماهانه خود ترجیح می‌دهند. بعضی اوقات نبودن فروشگاه‌های مناسب یا وجود نداشتن رابطه بین مشتری و تولیدکننده‌ها و همچنین نبودن بستری برای این ارتباط باعث می‌شود که واسطه پا به میدان بگذارد. واسطه معمولا  پارچه را به قیمت مناسب از تولیدکننده می‌خرد و با قیمت‌های خیلی بالاتر به مشتریان می‌فروشد. در این میان ضرر عمده هم به تولیدکننده می‌رسد و هم به مشتری. تولیدکننده مجبور است پارچه خود به قیمت پایین‌تر از بازار به واسطه بفروشد و مشتری هم بدون اطلاع از قیمت اصلی مجبور می‌شود پارچه را بسیار گران‌تر خریداری کند. این مشکل در شهرستان‌ها به مراتب بیشتر است و پارچه‌ای که به دست مشتری می‌رسد از قیمت بازار تهران خیلی گران‌تر درمی‌آید.

[/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”20″][ultimate_heading margin_design_tab_text=””]

چطور پارچه مناسب خریداری کنیم؟

[/ultimate_heading][ultimate_heading margin_design_tab_text=””]

برای خریدن پارچه تولید کارخانه باید قبل از هر چیز کارخانه‌های تولید پارچه را بشناسید و با آنها در ارتباط باشید. این ارتباط فقط به منظور خرید از تولیدکننده‌ها نیست. گاهی لازم است از قیمت پارچه کارخانه‌های دیگر اطلاع داشته باشید یا از یک تولیدکننده استعلام بگیرید و کیفیت پارچه‌هایشان را بررسی کنید. سعی کنید با کارخانه‌ها و تولیدکننده‌های مختلفی کار کنید و محصولاتشان را بشناسید. همیشه پارچه‌های یک تولیدکننده با تولیدکننده دیگر تفاوت دارد. خوب است محصولات مشابه کارخانه‌های مختلف را بررسی کرده و محصول مناسبتان را انتخاب کنید. هر چند وقت یک بار سری به بازار بزنید و در جریان قیمت‌ها و برندهای جدید قرار بگیرید.

[/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”20″][vc_single_image image=”2714″ img_size=”large” alignment=”center”][ultimate_spacer height=”50″][ultimate_heading margin_design_tab_text=””]

معرفی محصولات دوک

[/ultimate_heading][ultimate_heading margin_design_tab_text=””]

تخصص کارخانه دوک، فروش پارچه بافت و تکمیل پارچه‌های کیلویی است. پارچه کیلویی به پارچه‎‌هایی می‌گویند که از طول کش دارند و نمی‌توان آنها را به‌طور دقیق اندازه‌گیری کرد. به همین دلیل این پارچه‌ها را به صورت کیلویی می‌فروشند. مثلا هر کیلو پارچه کرپ اسکاچی ۴ متر و ۲۰ سانت است و به قیمت ۹۸ هزار تومان به ازای هر کیلو به فروش می‌رسد. خرید پارچه به صورت کیلویی بسیار مقرون‌به‌صرفه است و برای تولیدات انبوه لباس کاربرد زیادی دارد. معمولا تولیدکنندگان، پوشاک مشتری این نوع پارچه‌ها هستند.

تکمیل پارچه به مرحله‌ای از کار روی پارچه می‎گویند که در آن، عملیاتی روی نخ و کش پارچه انجام می‌شود تا کیفیت یا به اصطلاح کوالیتی پارچه بالاتر برود. این کار به جذاب‎تر شدن پارچه کمک می‌کند و باعث می‌شود تا پارچه بافت خیلی بهتری برای استفاده داشته باشد .تکمیل برای نرمی، آبرفت، اتوپذیر شدن و بسیاری از مسائل دیگر مورد استفاده قرار می‎گیرد . تکمیل پارچه معمولا به سفارش مشتری و برای رساندن کیفیت پارچه به نمونه اصلی انجام می‌شود.

اگر در شهرستان زندگی می‌کنید و دسترسی به محصولات متنوع موجود در بازار ندارید یا سرتان شلوغ است و وقت نمی‌کنید به بازار بروید و در جریان قیمت‌ها و محصولات روز قرار بگیرید، می‌توانید تنها با چند کلیک به وبسایت کوکتکس مراجعه کرده و پارچه‌ تولید کارخانه موردنیاز خود را به صورت آنلاین با ارزان‌ترین قیمت خریداری کنید. بافت پارچه‎های گردباف و کیلویی مثل ملانژ، اسپان، جودون، لاکرا و… تخصص برند دوک است و این شرکت در ۳۰ سال فعالیت خود توانسته باکیفیت‌ترین محصولات موجود در بازار را به مشتریان خود عرضه کند.

[/ultimate_heading][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *