دانستنی های پارچه

راه جلوگیری از رنگ دادن لباس به بدن

[vc_row][vc_column][ultimate_heading]

راه جلوگیری از رنگ دادن لباس به بدن

[/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”50″ height_on_mob_landscape=”30″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][ultimate_heading]برند دوک با سابقه طولانی در تولید پارچه های گردباف لباسی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد .

[/ultimate_heading][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][ultimate_spacer height=”70″][ultimate_heading]

بعضی از لباس‌ها می‌توانند روی پوست بدن شما لکه رنگ ایجاد کنند. شلوار جین آبی بسیار تیره، لباس‌های قرمز تیره یا آبی و پارچه‌هایی که خودتان رنگ کرده‌اید می‌توانند لکه رنگی از خود روی بدن به جا بگذارند. از بین بردن این لکه‌ها ممکن است کمی سخت باشد اما غیرممکن نیست.

 

لازم به ذکر است که رنگ پس دادن بعضی از لباس‌ها اجتناب ناپذیر و غیرقابل کنترل است. چند دلیل برای این اتفاق این است که:

در هنگام تولید، لباس‌ها با روش نادرست یا با کیفیت بسیار پایین رنگ می‌شوند.

هنگام رنگ کردن لباس‌ها، تولید کننده از تثبیت کننده رنگ استفاده نمی‌کند.

زمانی که لباس در مرحله رنگ شدن قرار داشته است، رنگ روی لباس باقی مانده و در اصطلاح خوب خیس نخورده است.

 

اجازه دهید در ادامه ببینیم به چه روشی می‌توان جلوی رنگ دادن لباس به بدن را گرفت.

[/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”50″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”2/5″][ultimate_spacer height=”80″][vc_separator][ultimate_heading]برای مشاوره و اطلاع از قیمت های میتوانید با ما در تماس باشید یا به صفحه قیمت پارچه مراجعه بفرمایید .[/ultimate_heading][/vc_column][vc_column width=”3/5″][ultimate_spacer height=”20″][vc_single_image image=”3580″ img_size=”750*450″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][ultimate_spacer height=”50″][ultimate_heading]

 اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از رنگ دادن لباس به بدن

[/ultimate_heading][ultimate_heading]

در ابتدا سعی کنید که همیشه لباس‌های جدید خود را قبل از پوشیدن بشویید. بسیاری از لباس‌ها روی مارک خود هشدار می‌دهند که رنگ لباس می‌تواند به لباس‌های دیگر یا به پوست منتقل شود.

 

شلوار جین آبی تیره ، لباس‌های رنگ تیره یا هر چیزی که شخصا رنگ کرده‌اید بهتر است شسته شود تا از رنگ دادن جلوگیری کند. این مواد حتی ممکن است لازم باشد چندین بار شسته شوند تا دیگر رنگ پس ندهند.

 

وقتی لباس‌ها را دوباره می‌شویید، آن‌ها را جداگانه و فقط با رنگ‌های مشابه بشویید. این کار از رنگ دادن لباس به سایر لباس‌های شما جلوگیری می‌کند.

 

درباره چگونه از رنگ دادن شلوار لی جلوگیری کنیم بیشتر بدانید .

[/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”50″][vc_single_image image=”3581″ img_size=”large” alignment=”center” style=”vc_box_rounded”][ultimate_spacer height=”50″][ultimate_heading main_heading_font_size=”desktop:60px;”]

پاک کردن رنگ لباس از پوست

[/ultimate_heading][ultimate_heading]دستان خود (یا هر قسمت از بدن شما که لباس به آن رنگ داده است) را با صابون دستی، آب گرم و یک پد مخصوص مالش دهید. با این کار تا حد ممکن رنگ از روی پوست شما پاک می‌شود برای شستن لکه‌های باقیمانده از صابون لیمو استفاده کنید.

 

صابون لیمو برای رفع لکه‌ها قدرت بالایی دارد، زیرا دارای PH یا اسیدیته بالایی است. صابون لیمویی را می‌توانید از فروشگاه‌های بزرگ یا داروخانه خریداری کنید. پوست را زیر آب گرم با استفاده از صابون لیمو و پد اسکراب بشویید.

 

 

اگر نتوانستید این صابون را خریداری کنید، خودتان با استفاده از آب یک لیمو کامل و جوش شیرین یک اسکراب درست کنید (فقط حواستان باشد به اندازه کافی از جوش شیرین برای تهیه خمیر استفاده کنید).

هر دو جوش شیرین و لیمو برای تمیز کردن رنگ موثر عمل کرده و بدون توجه به جنس پوست شما رنگ روی آن را پاک می‌کنند.[/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”50″][vc_single_image image=”3578″ img_size=”medium” alignment=”center” style=”vc_box_rounded”][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *