دانستنی های پارچه

خرید پارچه بدون واسطه

خرید-پارچه-بدون-واسطه

برند دوک با سابقه طولانی در تولید پارچه های گردباف لباسی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد .

شما در حال خواند مطلب خرید پارچه بدون واسطه هستید .

یکی از مهمترین دغدغه های امروز تولیدی ها و پارچه فروشی های متری در همه نقاط ایران این است که پارچه را , بدون واسطه و مستقیم از کارخانه تهیه بفرمایند .

یکم برای این بحث اگر گسترده تر بخواهیم صحبت کنیم , در هر بیزینسی مشاهده میشه مشتریان هر کالا و یا خدماتی آرزوی خرید کالا و سرویس مورد نظر را بدون واسطه دارند . مثلا برای خرید کالاهای خوراکی از زمان باز شدن هایپر مارکت ها و حذف درصد میان واسطه گران و کارخانه , بیشتر مشتریان کالاهای خوراکی تمایل به خرید از هایپرمارکت ها به دلیل ارزان تر بودن قیمت کالا ها می باشند . حال برای پارچه نیز همین طور می باشد . مشتریان گرامی پارچه نیز درصدد خرید پارچه بدون واسطه و بصورت مستقیم از کارخانه می باشند .

بعضی اوقات به دلیل نبودن فروشگاه های نامناسب کارخانه و یا نبودن رابطه بین مشتری و تولید کننده ها و یا نبودن بستری برای این ارتباط  باعث میشود که واسطه گران پا به میدان گذاشته و پارچه را به  قیمت مناسب از تولیدکننده خریده و با قیمت های خیلی بالاتر به مشتریان به فروش برسانند .

این وسط ضرر عمده هم به تولیدکننده و هم به مشتری زده می شود . تولیدکننده مجبور به فروختن پارچه خود به قیمت پایین تر از بازار و مشتری و خریدار مجبور به خرید پارچه کیلویی به قیمت خیلی بالاتر بدون داشتن اطلاع از  قیمت اصلی . علاوه بر همه شهرستان های ایران این مسئله در خود بازار بزرگ تهران نیز وجود دارد . واسطه گرانی که پارچه خود را به اسم فروش مستقیم از کارخانه به مشتریان و تولیدکنندگان گرامی به فروش می رسانند .

راه حل های خرید پارچه  :

1-اطلاع داشتن از کارخانه های تولید پارچه :

یکی از مهم ترین کار ها این است , که مشتریان گرامی حتما و حتما باید کارخانه های تولید پارچه را بشناسند , و با آن ها در ارتباط باشند . ارتباط فقط به منظور خرید از تولید کننده ها نیست , گاهی اوقات برای اطلاع گرفتن از قیمت پارچه و یا  استعلام گرفتن از یک  تولیدکننده دیگر و کیفیت پارچه ی آن ها می باشد .

2-هیچ گاه با یک تولید کننده کار نکنید :

هیچ وقت با یک تولید کننده پارچه  کار نکنید , چون اگر با یک  تولیدکننده شما کار کنید , خیلی از پارچه هایی که شما نمیشماسید و آن ها هم ندارند برای شما  از جای دیگر تهیه میکنند و براحتی باند خود را چسبانده و بفروش میرسانند . ولی اگر شما با چند تولیدکننده پارچه کارکنید هیچ وقت چنین اتفاقی پیش نمی افتد .

3-همیشه نمونه های تولید کننده های پارچه دیگر را تست کنید :

همیشه و همیشه نمونه های تولیدکننده های دیگر را تست کنید . همیشه تولید پارچه های کارخانه های مختلف پارچه با هم تفاوت دارد , هیچ وقت شبیه هم نیست . اگر شبیه هم بود ممال یک تولیدکننده می باشد.

4-همیشه چند وقت یکبار به بازار سر یزنید :

اعتماد زیاد باعث نابودی یک رشته در هر صنفی می تواند باشد . هر زمانی شده یک سال یکبار به بازار سر بزنید و قیمت ها رو خودتان جویا شوید . با برندهای جدید ارتباط برقرار کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *