دانستنی های پارچه

تکمیل پارچه در کارخانه

تکمیل پارچه در کارخانه

برند دوک با سابقه طولانی در تولید پارچه های گردباف لباسی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد .

شما در حال خواند مطلب تکمیل پارچه در کارخانه هستید .

تکمیل پارچه مرحله ای از کار بروی پارچه می باشد که عملیاتی روی نح و پارچه و کش پارچه است که کیفیت یا به اصطلاح کوالیتی پارچه بالاتر می رود , و باعث جذاب تر شدن پارچه می شود و باعث می شود پارچه زیر دست خیلی بهتری داشته باشد برای استفاده .

تکمیل برای نرمی , آبرفت , اتوپذیرندگی و خیلی مسائل دیگر مورد استفاده قرار می گیرد . تکمیل پارچه معمولا با سفارش مشتری انجام می شود و یا برای رساندن کیفیت پارچه به نمونه اصلی در صورت نمونه گیری و یا با صلاحدید تکمیل کننده برای رساندن پارچه به محصول مورد نظر با توجه به نیاز بازار روز انجام می شود .

فیلمی که مشاهده می فرمایید فیلمی از کارخانه دوک که در حال تکمیل پارچه می باشند هست . شما می توانید با خیال راحت سفارش خود را ثبت کرده  و در کمترین زمان ممکن سفارش شما آماده می شود . برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه درباره ما رفته ئ از طریق تلفن و یا واتساپ با نمایندگی های دوک ارتباط برقرار بفرمایید .

شرکت دوک علاوه بر فروش پارچه ثبت سفارش برای مشتریان گرامی در خصوص بافت و تکمیل و رنگرزی پارچه نیز انجام می دهد . برای دیدن نمونه کارهای بیشتر کافیست به اینستاگرام دوک در پایین صفحه مراجعه بفرمایید ,

و یا گرفتن مشاوره بیشتر در مورد تکمیل پارچه در کارخانه می توانید با کارشناسان دوک تما گرفته و یا از طریق پیامک و یا پیام به نرم اقزارهایی مثل واتساپ سوال های خود را مطرج بفرمایید .

همچنین شرکت دوک برای بافت و تکمیل پارچه همیشه از ابتدا نمونه گیری های لازم را انجام داده و بعد از تایید مشتری اقدام به بافت و تکمیل می کند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *