دانستنی های پارچه

بهترین پارچه برای کت و شلوار زنانه

[vc_row][vc_column][ultimate_heading]

بهترین پارچه برای کت و شلوار زنانه

[/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”50″ height_on_mob_landscape=”30″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][ultimate_heading]برند دوک با سابقه طولانی در تولید پارچه های گردباف لباسی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد .

[/ultimate_heading][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][ultimate_spacer height=”70″][ultimate_heading]

کت و شلوار لباسی است که برای مجالس رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پوشش در گذشته بیشتر مورد توجه آقایان بود، اما امروزه بسیاری از زنان نیز به پوشیدن کت و شلوار علاقه پیدا کرده‌اند و در مجالس رسمی از آن استفاده می‌کنند.

از طرفی زنان مشهور در دنیا نیز به پوشیدن این نوع از لباس روی آورده‌اند. به همین علت کت و شلوار زنانه بین زنان عمومیت بیشتری پیدا کرده است.

 

 

افرادی که قصد دارند کت و شلوار زنانه برای خود بدوزند یا بخرند در مرحله اول باید به جنس پارچه آن توجه داشته باشند. زیرا در صورتی که پارچه مناسبی برای دوخت این لباس انتخاب نشود، کت و شلوار زیبایی و جلوه‌ای را نخواهد داشت که از آن انتظار دارید.

 

 

در این مطلب قصد داریم تا درباره بهترین پارچه برای کت و شلوار زنانه اطلاعات کافی در اختیار شما قرار دهیم. اگر شما نیز از آن دسته از افراد هستید که به پوشیدن کت و شلوار علاقه دارند، توصیه می‌کنیم تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

 

درباره پارچه لوییزی مناسب برای تولید کت و شلوار برند دوک بیشتر بدانید .

[/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”50″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”2/5″][ultimate_spacer height=”80″][vc_separator][ultimate_heading]برای مشاوره و اطلاع از قیمت های میتوانید با ما در تماس باشید یا به صفحه قیمت پارچه مراجعه بفرمایید .[/ultimate_heading][/vc_column][vc_column width=”3/5″][ultimate_spacer height=”20″][vc_single_image image=”3716″ img_size=”750*450″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][ultimate_spacer height=”50″][ultimate_heading]

بهترین پارچه برای کت و شلوار زنانه

 

 

پارچه‌های زیادی وجود دارند که برای دوخت کت و شلوار زنانه مورد استفاده قرار می‌گیرند. از جمله این پارچه‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد.

[/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”50″][ultimate_heading margin_design_tab_text=””]

پارچه فاستونی

[/ultimate_heading][ultimate_heading]

پارچه‌های فاستونی که از الیاف نخ تولید می‌شوند، از انواع معروف پارچه‌ها هستند. این پارچه‌ها برای دوخت کت و شلوار زنانه بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند و تعداد زیادی از کت و شلوارها از جنس پارچه فاستونی دوخته می‌شوند.

در هنگام تولید پارچه فاستونی از تلفیق الیاف مصنوعی و طبیعی بهره می‌برند تا پارچه در برابر چروک شدن مقاومت نشان دهد. علاوه بر این پارچه خنک‌تر، زیباتر و مستحکم‌تر خواهد شد.

 

 

کت و شلوارهای زنانه‌ای که با پارچه‌های فاستونی دوخته می‌شوند، ظاهری فرمال و شیک دارند. به همین خاطر می‌توان گفت پارچه فاستونی یکی از بهترین پارچه‌ها برای دوخت کت و شلوار زنانه به شمار می‌رود.

 

درباره انواع پارچه نخی بیشتر بدانید .

[/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”50″][vc_single_image image=”3718″ img_size=”large” alignment=”center” style=”vc_box_rounded”][ultimate_spacer height=”50″][ultimate_heading]

پارچه کتان

[/ultimate_heading][ultimate_heading]

یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها در انتخاب پارچه برای دوخت کت و شلوار زنانه، پارچه‌های کتانی است. این پارچه‌ها به سه گروه نازک، ضخیم و متوسط تقسیم‌بندی می‌شوند.

افراد با توجه به انواع پارچه‌های کتانی که در این دسته‌بندی قرار می‌گیرند، می‌توانند برای خود انواع کت و شلوارهای زمستانه، پاییزه و بهاره بدوزند.

 

 

هر چه پارچه کتانی ضخیم‌تر باشد، میزان چروک شدن آن نیز کمتر می‌شود. علاوه بر این مقدار کمتری آب از آن عبور می‌کند. بنابراین می‌توان گفت کت و شلوارهای کتانی ضخیم در زمستان می‌توانند شما را از سرما و خیس شدن در برابر باران و برف محفوظ نگه دارند.

 

درباره پارچه دانهیل , مناسب برای شلوار های مجلسی بیشتر بدانید .

[/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”50″][ultimate_heading]

پارچه نخی

[/ultimate_heading][ultimate_heading]زنانی که دوست دارند برای مجالس رسمی در تابستان کت و شلوار بپوشند، می‌توانند از کت و شلوارهایی با جنس پارچه‌های نخی بهره ببرند. پارچه‌های نخی بسیار سبک، شیک و خنک هستند و برای فصل تابستان کاربرد دارند.

علاوه بر این، پارچه‌های نخی در انواع و طرح‌های متفاوت به‌ویژه طرح‌های گل‌دار نیز به چشم می‌خورند. این پارچه‌های نخی احساس شادابی و خنکی را به فرد منتقل می‌کنند و ظاهر بانوان را به طرز شگفت‌انگیزی بانشاط و زیبا نشان می‌دهند.

 

 

افرادی که قصد دارند تا در فصل‌های گرم سال از کت و شلوار استفاده کنند، باید نگاهی به پارچه‌های نخی بیندازند زیرا این پارچه‌ها بدون شک بهترین پارچه برای کت و شلوار زنانه به حساب می‌آیند.[/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”50″][vc_single_image image=”3483″ img_size=”large” alignment=”center” style=”vc_box_rounded”][ultimate_spacer height=”50″][ultimate_heading margin_design_tab_text=””]

پارچه گاباردین

[/ultimate_heading][ultimate_heading]

پارچه‌های گاباردین از انواع پارچه‌ها با الیاف مصنوعی هستند. از آن جایی که این پارچه جنس بسیار محکمی دارد، در نتیجه می‌توان گفت برای دوخت کت و شلوار زنانه بسیار مناسب است.

به دلیل ضخامت، این پارچه برای فصول سرد سال مورد استفاده قرار می‌گیرد و با شستشو ظاهر خود را از دست نمی‌دهد. پارچه گاباردین در برابر اتو کردن نیز عملکرد خوبی دارد و اتو به آسانی چروک‌های به وجود آمده روی آن را از بین می‌برد.

[/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”50″][ultimate_heading margin_design_tab_text=””]

پارچه لنین

[/ultimate_heading][ultimate_heading]

یکی از قدیمی‌ترین پارچه‌های موجود در جهان، پارچه لینن است. این پارچه‌ها قدمتی برابر با مومیایی‌های مصر دارند و از الیاف کتانی ساخته می‌شوند.

پارچه‌های لینن بافت لطیفی دارند و وزن آن‌ها نیز سبک است. به همین دلیل بسیاری از افراد این پارچه‌ها را با نام کتان کاغذی نیز می‌شناسند. به خاطر نازک بودن لینن، این پارچه برای دوخت کت و شلوارهای تابستانه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

[/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”50″][vc_single_image image=”3484″ img_size=”large” alignment=”center” style=”vc_box_rounded”][ultimate_spacer height=”50″][ultimate_heading]

پارچه کرپ

[/ultimate_heading][ultimate_heading]

پارچه‌های کرپ در انواع مختلف پلی استر، ابریشمی و پشمی تولید می‌شوند و ضخیم و سنگین هستند. این پارچه‌ها به راحتی چروک نخواهند شد و برای دوخت کت وشلوار زنانه بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

به دلیل تنوع پارچه‌های کرپ، می‌توانید با توجه به نوع کت وشلوار زنانه و هوای سرد و گرم از انواع مختلف این پارچه بهره ببرید.

 

درباره پارچه کرپ بیشتر بدانید .

[/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”50″][vc_single_image image=”3418″ img_size=”large” alignment=”center” style=”vc_box_rounded”][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهی در مورد “بهترین پارچه برای کت و شلوار زنانه

  1. زهرا گفت:

    دنبال خرید بارانی دخترانه برای دختر خانوم هاتون هستین اونم آنلاین؟ فروشگاه تک دوخت رفتین؟ واقعا فروشگاه معرکیه کلی لباسای شیک و به روز داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *