دانستنی های پارچه

بهترین پارچه برای مانتو

خرید پارچه مانتویی

[vc_row][vc_column][ultimate_heading margin_design_tab_text=””]

بهترین پارچه برای مانتو

[/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”50″ height_on_mob_landscape=”30″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][ultimate_heading margin_design_tab_text=””]

برند دوک با سابقه طولانی در تولید پارچه های گردباف لباسی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد .

شما در حال خواند مطلب بهترین پارچه برای مانتو هستید .

[/ultimate_heading][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/5″][/vc_column][vc_column width=”3/5″][ultimate_spacer height=”70″][ultimate_heading margin_design_tab_text=””]

مانتو یکی از البسه هایی است که توسط خانم های بسیار مورد استفاده قرار میگیرد و برای خوش پوشان مانتو خوب و با کیفیت مهم است و لازمه آن انتخاب پارچه مناسب برای مانتو میباشد .

[/ultimate_heading][/vc_column][vc_column width=”1/5″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”2/5″][ultimate_spacer height=”80″][vc_separator][ultimate_heading]برای مشاوره و اطلاع از قیمت های میتوانید با ما در تماس باشید .[/ultimate_heading][/vc_column][vc_column width=”3/5″][ultimate_spacer height=”20″][vc_single_image image=”2310″ img_size=”750*450″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][ultimate_spacer height=”50″][ultimate_heading margin_design_tab_text=””]

قبل از شروع و گفتن بهترین پارچه برای مانتو اجازه بدید یک نگاه کلی به پوشاک و تاثیر جنس پارچه و دیگر فاکتورها بر تولید یک مانتو خوب و با کیفیت و یا چه تولیدات با کیفیت دیگر داشته باشیم .

برای بهترین پارچه برای مانتو  و پارچه مانتویی ساده ترین چیزی که میتوان گفت با عوض شدن فصل , استایل مانتو ها و نوع پارچه ای که برای آن به کار میرود تفاوت میکند برای مثال در تابستان باید از پارچه های خنک تر و در زمستان از پارچه هایی که گرمای بدن ما را حفظ میکنند , در این دو حالت پارچه ها علاوه بر صفاتی که یاد شد باید زیبایی ظاهری داشنه باشند .

این را در نظر داشته باشید عزیزان , برای تولید مانتو های با کیفیت علاوه بر پارچه , الگوی برش , دوخت , طرح و … مهم هستند که ما در توضیحات ما روی پارچه است  و در آینده درباره دیگر موضوعات نیز به بحث خواهیم پرداخت .

[/ultimate_heading][ultimate_heading margin_design_tab_text=””]

چه پارچه هایی برای مانتو مناسب هستند 

[/ultimate_heading][ultimate_heading margin_design_tab_text=””]

برای تولید مانتو که طیف بسیار گسترده است , پارچه هایی بسیاری وجود دارد .همانطور که بالاتر گفتیم حتی پارچه های مانتویی در زمستان و تابستان با هم فرق میکنند و ما باید بهترین پارچه ها متناسب با فصل , متناسب با سلیقه مشتریان , متناسب با فرهنگ آن محدوده که فروش داریم و…… انتخاب کنیم .

بهترین پارچه های مانتویی عبارت اند از :

  • پارچه های نخی
  • دیور بیسکوییتی
  • ریون جودون
  • ابریشم
  • ریون
  • کتان
  • لنین
  • جین
  • دیور
  • کرپ

این را باید در نظر داشت که نمونه پارچه هایی که نام برده شد را کارخانه های بسیاری تولید میکنند و هر کدام با کیفیت ها و قیمت های متفاوت .

شما باید هدف کار خود را بدانید و بدانید دقیقا چه راسته کاری میخواهید دنبال کنید , اگر هدف شما تولید مانتوهای  با کیفیت است باید پارچه های با کیفیت بخرید و طبیعتا پارچه های با کیفیت نسبت به پارچه های معمولی تر قیمت های بیشتری دارند و اگر هدف شما تولید مانتوهای ارزانتر است باید پارچه های ارزانتر و معمولی تری خریداری فرمایید .

[/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”50″][vc_single_image image=”2807″ img_size=”large” alignment=”center” style=”vc_box_rounded”][ultimate_spacer height=”50″][ultimate_heading main_heading_font_size=”desktop:60px;” margin_design_tab_text=””]

کیفیت تولیدات برند دوک

[/ultimate_heading][ultimate_heading margin_design_tab_text=””]

برند دوک در همین راستا برای تولید بهترین پارچه برای مانتو اقداماتی انجام داده است , و لازم به ذکر است برند دوک همیشه در نظر داشته است تولیدان با کیفیت با مقرون به صرفه بودن همراه باشد حال یک مثال کوچیک از تولیدان محصولات برند دوک برایتان خواهیم زد و بعد به معرفی پارچه های مناسب مانتو برند دوک خواهیم پرداخت .

اما مثالی از دو کیفیت یک جنس برند دوک :

کرپ یک پارچه مناسب برای تولید مانتو میباشد و ما برای سهولت کار این پارچه را در دو نوع کیفیت خوب و معمولی به تولید رسانده ایم : کرپ لیون و کرپ لیون پلاس

کرپ لیون با نخ با کیفیت تری بافته شده و به همین جهت از کیفیت خوبی برخوردار است و کرپ لیون پلاس از نخ معولی تری نسبت به کرپ لیون بافته شده و کیفیت معمولی تری نسبت به آن دارد و کرپ لیون پلاس متراژ بیشتری نسبت به کرپ لیون دارد و قیمت آن پایینتر از کرپ لیون میباشد .

ما برای سهولت خرید شما عزیزان و رسیدن به مد نظر های خودتان بعضی پارچه هایی مثل کرپ را در دو نوع تولید کرده ایم که انتخاب برای شما راحت تر باشد .

شما میتواند با کلیک بر روی پارچه های کرپ و کرپ لیون و پارچه هایی که پایینتر برای شما به نمایش گذاشته ایم به لینک مورد نظر رفته و درباره پارچه بیشتر بدانید .

[/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”50″][vc_single_image image=”2581″ img_size=”large” alignment=”center”][ultimate_spacer height=”50″][ultimate_heading margin_design_tab_text=””]

پارچه های مناسب مانتو برند دوک

[/ultimate_heading][ultimate_heading margin_design_tab_text=””]

پارچه هایی مناسب مانتو برند دوک عبارت اند از :

شما میتوانید با هرکدام از این پارچه ها نمونه ها و طرحها مختلفی از مانتو تولید کنید و برای رنگ بندی این پارچه های در رنگبندی ها مختلف موجود میباشند و با کلیلک بر روی هر کدام از این پارچه ها که گذاشته ایم میتوانید به لینک مورد نظر رفته و درباره آن پارچه بیشتر بدانید و هیمن طور برای اطلاع از قیمت ها میتوانید به صفحه قیمت پارچه رفته و از قیمت های موجود اطلاع پیدا کنید .

 

لازم به ذکر است ممکن است شما عزیزان رنگ خاصی را در نظر داشته باشید که یا ما تولید آن را نداریم و یا جاهای دیگر آن را تولید نیز ندارند , شما عزیزان ما میتوانیم آن را رنگ خاص و مورد نظر شما را روی پارچه های ایجاد کنیم .

[/ultimate_heading][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *